Onze betaalprovider Mollie heeft ons op de hoogte gesteld dat per direct de ING HomePay betaalmethode wordt toegevoegd aan de lijst met betaalmethoden.
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij deze populaire betaalmethode op de Belgische markt dan ook geactiveerd.
Voor degenen die niet vertrouwd zijn met ING HomePay volgt hieronder een korte uitleg.
Wat is ING HomePay eigenlijk?
Ontwikkeld door ING België, kan iedereen met een ING Home Bank of Business Bank account veilig, makkelijk en snel online betalen.
ING HomePay is een product van de Belgische tak van ING, een van de grootste banken in België. HomePay is dan ook een populaire betaalmethode onder Belgische consumenten.
Omdat ING HomePay specifiek voor de Belgische markt is ontwikkeld kunnen alleen klanten met een account bij ING België via deze methode betalen.
Is het makkelijk in gebruik?
Ja, ING HomePay is gemakkelijk. Je betaalt rechtstreeks vanuit je eigen bankrekening, er is geen kredietkaart nodig.Tijdens het afrekenen selecteer je deze betaalmethode.
De volgende stap is simpelweg inloggen op je beveiligde bank omgeving, de gegevens controleren en de betaling bevestigen, dat is voldoende om met ING HomePay te betalen.
Nogmaals, deze betaalmethode is enkel voor degenen die een Home Bank of Business Bank account bij ING België heeft. ING Nederland ondersteund deze methode vooralsnog niet.
BELANGRIJK:
Na de betaling dien je terug te keren naar Zin in Thee. Dit is NOODZAKELIJK.
Je krijgt deze optie automatisch te zien nadat je betaald hebt via ING HomePay. Echter, vaak hebben wij de neiging de pagina op dat moment te verlaten cq weg te klikken.
Bij ING HomePay is het echter noodzakelijk dat je wel terug gaat naar de website.
De reden is dat onze betaalprovider Mollie pas een melding krijgt dat de ING HomePay betaling gelukt is wanneer de klant naar de website is teruggekeerd.
Wordt dit verzuimd, dan zal er minimaal een werkdag vertraging zijn in hun systeem voordat zij kunnen zien dat de bestelling betaald is. Het kan dus zijn dat de bestelling 2 dagen later geleverd wordt.
Hier kan Zin in Thee niets aan doen helaas, dit hebben wij niet in de hand. Daarom vragen we je begrip en medewerking in bovenstaande.